Αίφνης τα δημοσιεύματα του γερμανικού τύπου για τους "Έλληνες Ολιγάρχες" κόπηκαν μαχαίρι.
Τι συνέβη άραγε και η γερμανική μηχανή σταμάτησε την μηντιακή επίθεση στην εγχώρια διαπλοκή;
Να υποθέσουμε ότι οι Γερμανοί πέτυχαν το μεγάλο ντιλάρισμα με τους εγχώριους βαρόνους, τα βρήκαν μαζί τους, στον κοινή προσπάθεια για την περαιτέρω φτωχοποίηση του λαού και την ενδυνάμωση μιας χούφτας οικογενειών οι οποίες θα εξακολουθήσουν να καθαρίζουν το έδαφος για την διείσδυση των γερμανικών πολυεθνικών στην χώρα μας;
Έχει κανείς την απάντηση ή μήπως θα πρέπει να απευθυνθούμε στο γραφείου του άτεγκτου Βόλφαγκ Σόιμπλε;
Ιδού πως περιέραγραφε το γερμανικό περιοδικό  “Stern” τον 52χρονο εκδότη Φώτη Μπόμπολα το 2012. >
«Ο Φώτης Μπόμπολας έχει μπροστά από το γραφείο του τέσσερεις οθόνες υπολογιστών εγκατεστημένες στον απέναντι τοίχο, ο οποίος φέρει μια ξύλινη επένδυση. Έχεις την εντύπωση ότι βρίσκεται στα κεντρικά ενός αρχηγείου. Η γραμματέας του Λυδία του φέρνει φραπέ. Ο Μπόμπολας, ετών 52, με κοντοξυρισμένα μαλλιά, στρίβει ένα τσιγάρο. Καπνίζει Ολντ Χόλμπορν. Το πουκάμισό του είναι ανοιχτό στο στήθος, στο καρπό του χεριού του δεν φέρει κανένα ρολόι. «Προτιμώ να κρατώ χαμηλό προφίλ», διατείνεται ο ίδιος. Ο Μπόμπολας είναι ένας από τους πιο πλούσιους άνδρες στην Ελλάδα. Στην οικογενειακή αυτοκρατορία ανήκουν ο εκδοτικός κολοσσός Πήγασος, η μεγαλύτερη κατασκευαστική εταιρία της χώρας, εταιρίες ανακύκλωσης, ορυχεία χρυσού, ακίνητα. Συνολική αξία: μερικά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Ο Μπόμπολας δεν δίνει ποτέ συνεντεύξεις. Ακόμη και τώρα αισθάνεται άβολα: «Δεν βλέπετε; Η χώρα εκρήγνυται».
Η οικογένεια του αισθάνεται έντονα τη λαϊκή οργή. Και αυτό γιατί η πολυεθνική εταιρία Ελλάκτωρ απαιτεί για τη διέλευση των αυτοκινητοδρόμων της υψηλά διόδια, παρότι το ελληνικό κράτος έχει επιχορηγήσει το έργο ως επί το πλείστον με χρήματα των φορολογημένων. Η Αττική Οδός κοστίζει 2.80 ευρώ, ενώ γύρω στα 250.000 αυτοκίνητα τη διασχίζουν καθημερινά. Όποιος θέλει να ταξιδέψει με αυτοκίνητο για Θεσσαλονίκη χρειάζεται ολόκληρα 25 ευρώ. Μια πρωτοβουλία πολιτών με το όνομα «Δεν πληρώνω διόδια» πριονίζει κάθε τόσο τις μπάρες των διοδίων. «Είναι αναρχικοί», βρίζει ο Μπόμπολας».
Οι «ανθρωποκεντρικές» περιγραφές με τις οποίες διανθίζουν τα ρεπορτάζ τους οι Γερμανοί δημοσιογράφοι είναι χαρακτηριστικές.  Στο αφιέρωμά του στους Έλληνες Κροίσους το γερμανικό Spiegel έγραφε για τον Πέτρο Κόκκαλη:
«Ο Πέτρος Κόκκαλης έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο κήπο σε μια από τις φτωχότερες περιοχές της Αθήνας. Ο πατέρας του Σωκράτης ήταν πριν από λίγα χρόνια αντιπρόεδρος  και ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού. Συνήθιζε να οδηγεί φανταχτερά σπορ αυτοκίνητα, αλλά τώρα ο ίδιος προτιμά ένα Volkswagen Golf. Ο ίδιος ο Πέτρος λέει ότι η κρίση του έχει ανοίξει τα μάτια και τον έχει κάνει περισσότερο πολιτικό. Λέει, επίσης, ότι γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα του τόπου του. Για παράδειγμα, λέει ότι έπρεπε να περιμένει έξι μήνες για την άδεια μόνο για να εγκαταστήσει ένα μπαμπού bar με ψυγείο στον κήπο του. Σημειώνει ότι η κατάσταση δεν είναι δίκαιη».
Στην ερώτηση αν έχει βγάλει χρήματα στο εξωτερικό ο κ. Πέτρος Κόκκαλης απάντησε: «Σίγουρα όχι όμως όλα. Το παίρνω σαν αστείο, αλλά δεν φταίω εγώ που γεννήθηκα πλούσιος».
Στη συνέχεια μίλησε για το πάρκο λαχανικών: «Αυτό είναι το έργο μου. Μπορούν να έρχονται μαθητές και να καλλιεργούν φυτά και να κάνουν ιππασία. Η είσοδος είναι στα 4 ευρώ αλλά σκέφτομαι να κατεβάσω το ποσό στα 2 ευρώ για να μπορούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά όσοι ενδιαφέρονται».
Η οικογένειά του είναι μία από τις πλουσιότερες της χώρας. Ο πατέρας του, Σωκράτης είναι ο ιδρυτής της Intracom, μια πολυεθνική ομάδα τεχνολογίας. Έλεγχε μια ολόκληρη βιβλιοθήκη στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, και ο ίδιος χρηματοδοτεί ένα πρόγραμμα για την Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη στο Kennedy School της κυβέρνησης. Ο γιος του Πέτρος λέει ότι η οικογένειά του είναι προσεκτική και τα 10.500 άτομα που εργάζονται για την αυτοκρατορία Κόκκαλη στην Ελλάδα δεν θα χάσουν τις δουλειές τους."